tisdag 3 februari 2009

Loftsängen

Ibland blir man trött på sig själv. I helgen la jag ut en annons på blocket för nu kände jag att nu fick det vara nog med bäddning och annat klättrande i dotterns loftsäng. Det var väl inte helt solklart för övriga i familjen att sängen lades ut på annons så viss förvirring uppstod då maken svarade i telefonen och någon ringde angående annonsen hm.....och jag var givetvis inte hemma. Fram på kvällskvisten kom dock detta par från grannstaden för att köpa sängen och stora nedmonteringsjobbet påbörjades och avslutades lagom tills det var dax för mig att åka till jobbet puh!!!! roligare kan man ha det innan arbetet. Jag säger bara det aldrig mera loftsäng i detta hem.


Nej! ner på jorden igen med dottern och detta med besked, för nu undrade ju hon så klart var hon skulle sova i natt och jag tror det blev luftmadrassen eller soffan, men vet inte säkert eftersom jag flydde fältet och åkte och jobbade som sagt var.

Ja ibland blir man lite trött på sig själv, jag kunde ju kanske ha väntat någon dag med det hela eftersom jag inte jobbar förrän på Fre kväll nu, men ibland ( ganska ofta) sker saker och ting lite impulsartat och det blir väl till att köpa ny säng ihop med dottern nu på mina lediga dagar.
Ha det så bra kram Petra!


Inga kommentarer: