torsdag 12 mars 2009

En ledig dag

Idag har jag varit ledig och passade då på att ta ett bad och sköta om mig själv lite grann,vilket var mycket välbehövligt. Hade massor med saker jag hade tänkt göra men ibland vill det sig liksom inte riktigt och jag har fortfarande inte åstadkommit något särskilt men det kanske var bra det med.
Då var vi där igen då, med våren som kom av sig. Tänk att varje år är man så sugen och tror att nu äntligen är våren här och så kommer det ett bakslag,att i alla fall inte jag lär mej någon gång. Bara för att man har suttit ute på balkongen i T-shirt och myst en gång så är det inte automatskt vår. Nej !Filtarna får stanna framme lättillgängligt ett tag till.

Middagen idag följde också det kalla temats tecken i form av en lite het kycklinggryta med ris till. Allt för lite extra värme.


Tyvärr har vi inget att elda i inne i stan,utan här är det mängder med stearinljus som gäller.
Vet inte om det värmer så mycket men mysfaktorn är hög.
Ha det så bra kram Petra



Inga kommentarer: