torsdag 19 mars 2009

Pasteller


(bild från linum)

Ännu en härlig dag ,lite kallare än igår bara. Plötsligt känns det inte lika jobbigt att ta fram cykeln ur cykelförrådet för att cykla till jobbet längre och det är knappt mörkt ute då heller (jobbar ju endast natt). I stället så känns det rätt så härligt att ha så nära till jobbet att man kan cykla och inte behöver åka bil.

I eftermiddag ska jag hem till en jobbarkompis och hälsa på äntligen,vi har pratat om det så länge men det är alltid något annat som kommer i mellan. Hon pratar om fika med semlor men jag vet inte om det är en så bra ide med tänke på den stundande bikinisäsongen,men vi får väl se hur det blir man måste ju unna sig något ibland oxå (det är ju så man....jag håller på hmmm).

Jag har varit ledig några dagar nu och faktiskt suttit vid symaskinen och fått ihop några små alster som kuddfodral i lite pastellfärger och inte bara det vita. Jag har sett att även hos några av er har det smugit in med lite mera färger nu på våren,det känns upplyftande och glatt på nått vis tycker jag. Jag lyckades även få ihop nya gardiner till vardagsrummet på maskinen, dessa blev dock vita.
Ha en bra dag!
Kram Petra

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag har inte hunnit titta in här på ett tag, men bloggen håller samma höga mysfaktor fortfarande.

kram
paula