onsdag 27 maj 2009

Bedårande

Idag fick jag mail från min mamma med dessa underbara bilder i. Tavlan är målad av henne och den hade min lilla syster med sig på bröllop i helgen och det var en mycket uppskattad present.





Dessa armband med pärlor har hon också virkat för att "testa"med lite garner och pärlor som fanns hemma, helt underbara om jag får säga vad jag tycker. Får nog bli ett litet paket på posten snart tror jag.



Knopphylla med fina pioner på, behöver jag säga det....- ja, mamma så klart. Kvilten under kommer från exotiska Gekå´s men är jättefin, och så behöver man ju inte vara så jätterädd om den heller.




Någonting för picknicken i sommar kanske? Har en egen korg fast i ljusgrönt med lock. Den har hängt med i många år på diverse skolavslutningar och utflykter mm och jag älskar den.
Ha det så bra kram Petra!




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Syster, Man blir ju sugen på att få ordning på huset när man ser din fina blogg. Jag kanske vaknar en dag och är lika "pysslig" som dig och mamma =)

Kram Paula