torsdag 27 augusti 2009

Det börjar och slutar med någonting gott....

Idag är det min födelsedag, tänk vad åren går fast man egentligen inte känner sig så hemskt mycket äldre. Födelsedagen firas någon dag i helgen troligen Sön eftersom våra dagar är uppbokade med diverse aktiviteter nu igen efter sommaren. Jag hoppas det kan bli någon mysig fika ute i solen då, det brukar kunna gå för det mesta.
Här är ett par skor jag skulle kunna tänka mej i något av paketen kanske, annars har jag föreslagit lite nya trädgårdsväxter till landet men vi får väl se.

Ett underbart paket som jag faktiskt fick nu i natt på min riktiga födelsedag var den här ljuvliga boken, har dock inte hunnit titta så noga i den ännu men har hört och sett mycket positivt om den. Tack för denna Brillan! Du vet precis vad jag vill ha.


Jag började med något gott och ska väl sluta på samma sätt, jag kör ju som bekant en liten fuskvariant på GI-metoden. Är rädd för att det inte kommer att bli sån liten fuskvariant de närmaste dagarna men jag ska hålla ut så gott det går.
Ha det bra kram Petra.



1 kommentar:

Paula sa...

Hej och storrrt grattis på födelsedagen =) Hurra, hurra. Jag tycker också tiden går läskigt snabbt, om någon frågar hur gammal jag är måste jag verkligen tänka efter...snart kommer jag nog inte komma ihåg att jag blivit äldre än 25?! Kram på dig!