tisdag 25 augusti 2009

Toppform

Hej på er!
Jag kom på att jag har ju glömt att berätta om mitt ny gamla liv. Det gamla är att jag har följt GI-metoden för att gå ner lite i vikt, vilket har fungerat väldigt bra och inte varit så svårt att hålla eftersom man inte går omkring och är hungrig hela tiden som med många andra dieter. Det nya sen två veckor tillbaka är att jag har börjat gå och springa spåret här hemma, detta som jag alltid har hatat tidigare(även i min aktiva ungdom). Men nu har kära maken gjort ett mycket försiktigt upptrappningsprogram (han känner sin fru) som än så länge även det fungerar bra.
Man känner sig nästan i toppform.

Någonting som gör att man känner sig i toppform är lustfyllt, affären och caféet ni vet. Där var vi förra helgen och njöt och hade det bra, mycket fina saker att handla och titta på och inspireras av samt mysiga människor i form av mitt eget sällskap och Lenas härliga familj.

Ännu en bild från lustfyllt,tyvärr inte mina egna eftersom min mobil vägrar släppa ifrån sig de bilder som jag tagit med den. Vi får se vem som vinner i längden jag eller mobilen, oddsen är inte på min sida kan jag säga men men vi får väl se.
Ha det så bra kram Petra.


1 kommentar:

MårsArt sa...

Har inte din karaktär just nu...men på MÅNDAG...dååå!!!
Kraaam