lördag 7 november 2009

Fotografering

Måste bara visa lite bilder av fotografen Polly Wreford helt ljuvliga enligt mej. Finns det något så härligt som små bebis fötter? och så luktar de så gott också.

Härliga färger ihop, lite höstlikt. Jag förstår inte hur man får till bilderna så fina,det går nog åt lite övning och en bättre kamera än vad jag har misstänker jag. Har ju fortfarande inte löst problemet med att få över bilder från mobilen till datorn, tips mottages tacksamt!


Sitter just nu på jobbet igen och det är lite lugnt för tillfället skönt... men man vet ju aldrig när det "smäller" till och blir mycket jobb igen. Det är väl lite av charmen med det här jobbet att det är toppar och dalar, ibland blir dock topparna lite väl höga. Hoppas ni får en bra helg kram Petra.



1 kommentar:

MårsArt sa...

Underbara bilder. Har du en digitalkamera? Då behövs det bara en sladd för att lägga in bilderna i datorn. Kommer upp en helg, så testar vi. Du brukar ju kunna fixa ALLT!!! Jag har problem att komma in på min bärbara, så nu använder jag C:s stationära. Den är det krut i! "Jisses" så snabbt allt går.
Kramar