lördag 9 januari 2010

Jag drömmer......


Någon som är sugen på att flytta med mej? Denna underbara herrgård är nu till salu till högstbjudande. Fru på Flemminge herrgård i östergötland, ja varför inte om ni frågar mej. Några kära släktingar kan också få följa med och husera i någon av flyglarna. Drömma är ju i alla fall gratis som tur är.

Natten som var hade jag en helt annan dröm nämligen den om att åka till Dubai och jobba under vinterhalvåret. Ju mer temperaturen sjönk dessto mer levande blev drömmen. På morgonen var det -27 grader och de kära långkalsongerna kom väl till pass. Jag tror att de är väldigt tjocka mina långkalsonger för jeansen har inte kännts så trånga som de gör nu på väldigt länge och det måste väl bero på kalsongerna eller?


På Onsdag är det tjugonda knut och det sista av julen ska dansas ut för er som inte har gjort det ännu. Själv har jag bara lämnat lite stjärnor och ljusstakar kvar för att det är så mysigt framför allt när man går upp på morgonen och tänder dem.
Ha det så bra nu kram Petra.



2 kommentarer:

MårsArt sa...

Nemas problemas, jag flyttar in i en flygel!!!
Skönt att få börja dagen med ett gott skratt-du skriver såå roligt!
Apropå kalsingarna, klart att jeansen krympt...har mina också!
Här är ljusstakar & stjärnor borta, men ljusslingorna är kvar året runt, fast jag har bytt ut några.
Kramar

Paula sa...

Jag kan också tänka mig att flytta med till herrgården. Hur mycket kostar den? Så man vet hur många vi måste vara för att ha råd?! Mina kläder har också krympt. Måste vara något fel på tvättmaskinen...