lördag 27 mars 2010

Lite blandat.

Idag har det varit ett riktigt sovar väder här grått och mulet men ganska varmt ändå. Sovit har jag ju gjort större delen av dagen också eftersom jag jobbade natten som var och ska jobba i natt igen. För en gång skull lyckas jag jobba när man får dra bort en timme istället för att lägga till en pga sommar/vinter tid.

I morgon ska vi fira kära maken som fyllde år i Fredags, det blir inget stort kalas utan bara de närmaste eftersom det inte är någon jämn födelsedag. Men lite fika och ett och annat paket blir det i alla fall. Jättemycket grattis på dej !!


Snart är det påsk också det märks inte minst på alla bloggar där det pyntas och pysslas för fullt. För mej har hela firandet kommit av sig lite pga vår vattenläcka i sommarstugan. Det blir den första påsken sedan vi köpte stugan som vi inte kan vara där och det känns ju så klart tråkigt. Men vi ska ju göra lite påsk här hemma i alla fall och är bortbjudna på påskafton så det blir nog bra ändå.

Ha det så bra kram Petra.

1 kommentar:

MårsArt sa...

Grattis till P!!!
Här är det också sovareväder, men jag var vaken tidigt och gjorde en massa ärenden som jag d-r-a-g-i-t på.
I kväll blir det körslaget i stearinljussken och en tidig kväll i säng.
Kramar till er alla