lördag 22 maj 2010

Nu blommar det.

På min promenad i morse med lilla hunden fick jag mej en riktig berusning. Det blommar överallt och luktar helt underbart och låter underbart också. Håller fåglarna fortfarande på med parningslekar? eller har de bara blivit allmänt tokiga av denna underbara tid som många av oss andra? Jag vet inte men härligt är det i alla fall.
Här är en annan skönhet som jag träffade på promenaden och som tillhör en av grannarna. Kan nästan se mej själv susa fram på den.

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, ska snart bli hämtad av svärfar som ska skjutsa ut mej till landet där de andra är just nu. Själv har jag äran att arbeta i helgen hm...
Ha det så bra kram Petra!


1 kommentar:

MårsArt sa...

Visst är den här tiden underbar med alla träd som blommar. Nästan bättre än sommaren-man har ju semestern kvar...
Ha det så skönt på landet & bra på jobbet. Hoppas du hinner njuta lite i alla fall.
Kramar