torsdag 8 juli 2010

Nostalgisk

Härom dagen var jag återigen ute och skjutsade på ett av barnen som skulle till en kompis sommarstuga. Det blev ett kärt återseende eftersom jag är uppvuxen i samma område på somrarna. Här är en bild inne från samhället, många känner säkert igen hotellet från bla filmen Göta kanal och det finns faktiskt också i lego på legoland.
Här är bryggan där vi badade , tog våra första simtag och satt vid på kvällen och såg båtar glida förbi och solen gå ner.

Stenen som låg sååå långt bort när man skulle simma till den var inte alls så långt borta längre. Tänk vad perspektiven ändras med åren.


Här är mina härliga ungar på en av de platser som vi badar vid idag, jätte härlig den också. Sitter just nu på landet själv eftersom övriga familjen är på handbollscup i Göteborg och jag är tvungen att vara hemma och jobba både på jobbet och med några projekt här hemma som jag återkommer till.
Ha det så bra kram Petra.


2 kommentarer:

MårsArt sa...

En till som blir nostalgisk!
Vilka somrar vi haft där!
Är så tacksam för det.
Men, man får försöka hitta det positiva överallt där man befinner sig.
Hoppas att handbollscupen går bra.
Vi ses!
Kramar

Paula sa...

Så skumt...jag satt och tänkte på våran gamla sommarstuga för någon dag sen. Jag är också verkligen glad att vi fick chansen att tillbringa våra somrar där när vi växte upp.