lördag 20 november 2010

Äventyr....

 Vad har jag nu hittat på? Har lite lätt ångest just nu eftersom jag har bokat in en och en halv veckas jobb i Norska Stavanger. Har aldrig förut jobbat i Norge så detta blir helt nytt för mig usch! eller kul föresten hm. Är egentligen mest orolig för resan dit med mej vimsandes på flygplatser och hitta bussar mm puh!
 Här en bild från vardagsrummet hemma med vass från landet, som nog ska få såna där tjusiga kvistar med ljus i lite närmare jul.
Kommer ju vara i Norge första advent så jag tjuvstartar lite med mammas fina skyltar som brukar komma upp här hemma lite varstans till adent och jul.
Ha det så bra kram Petra.

2 kommentarer:

Paula sa...

Hej kära syster, jag tycker det är modigt gjort och det kommer säkert gå alldeles utmärkt med resa osv. Kram Paula

MårsArt sa...

Tufft gjort att steget. Hoppas nu att allt går bra med både resor och jobb.
Kramar