onsdag 8 december 2010

Stavanger

 Tänkte att jag skulle visa lite bilder från mitt Norge äventyr. Här en bild av hav och berg i bakgrunden samt massor av vita hus som det var överallt i Stavanger. Jag frågade om det var något speciellt med att de flesta hus var vita, men det var det inte. Det var bara fint och jag håller med.
 Mer vita hus men lite högre upp inne i staden, hur gulligt som helst.
 Här är huset som jag bodde i ( vitt såklart) tillsammans med några andra som jobbade för samma företag. Våning två och tre var våra (etagelägenhet).
Här en bild från köket, det blir ju lite opersonligt när alla bara bor där tillfälligt men annars var det väldigt fint och modernt. Det var fem sovrum och tre toaletter med dusch eller hörnbadkar samt två vardagsrum. Det var en liten titt på mitt Norgeäventyr, vi får se om det blir fler.
Ha det så bra kram Petra.

1 kommentar:

MårsArt sa...

Så fint det ser ut med de vita trähusen.
Alltid intressant att testa något annat än det invanda vardagslivet.
Det blir väl så att man uppskattar det man har...kanske?
Kramar