fredag 7 juni 2013

Ljuvliga sommartid.

 På väg till jobbet i stan nu i kväll, kändes inte så värst lockande att åka dit kan jag säga. Det är väl en av nackdelarna den här tiden (om man nu måste hitta någon) att man vill vara ledig hela tiden för att inte missa något av allt det ljuvliga.
 Mina lökar som jag tryckte ner sent i höstas tittar nu upp i härligt lila blommor i ett hörn. Det är kul att det kommer upp blommor som man knappt kommer ihåg att man planterat, ibland gräver man också upp sådant som man planterat hm.. behöver kanske organiseras bättre eller inte ???
 En annan fin kväll med vinprovning och underbart gott grillat hos bästa chefen på mitt bonusjobb.

Han bor på den gatan i stan som jag tycker är en av de allra finaste gatorna vi har här i stan. Särskilt vintertid när alla har fin belysning i träden då måste jag alltid ta en liten sväng dit ( eller två ). Engelska radhus i olika pasteller och ett fristående hus i varje ände så fint så fint. Men det gick inte av för hackor nu heller och vi satt och myste länge länge.
Ha det så bra kram Petra.

1 kommentar:

MårsArt sa...

Håll ut! Det är snart semester!
Jag vet preciiis vilken gata i Linköping som du menar!
Magiskt vackert där året runt!
Vi ses snart!
Kramar